RAMOWY ROZKŁAD DNIA – GRUPY MŁODSZE
6.30 | ZABAWY SWOBODNE WG. ZAINTERESOWAŃ DZIECI, UKŁADANIE PUZZLI, UKŁADANEK, ĆWICZENIA PORANNE, ĆWICZENIA ZAPOBIEGAJĄCE WADOM POSTAWY |
8.00 | CZYNNOŚCI HIGIENICZNO SANITARNE, PRZYGOTOWANIE DO |
8.15 | ŚNIADANIE |
8.45 | CZYNNOŚCI HIGIENICZNO SANITARNE, MYCIE ZĘBÓW, SPRAWDZANIE LISTY OBECNOŚCI DZIECI, PRZYGOTOWANIE DO ZAJĘC |
9.00 | ZINTEGROWANA DZIAŁALNOŚĆ EDUKACYJNA ZGODNA Z PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ, ZAJĘCIA I ZABAWY EDUKACYJNE, ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE RÓŻNEGO TYPU REALIZOWANE WG.PROGRAMU WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO |
9.20 | ZABAWY SWOBODNE, ROZWIJANIE INDYWIDUALNYCH ZAINTERESOWAŃ, SPACERY I WYCIECZKI, ZABAWY W OGRODZIE W ZALEŻNOŚCI OD WARUNKÓW ATMOSFERYCZNYCH |
11.15 | CZYNNOŚCI HIGIENICZO -SANITARNE |
11.20 | OBIAD |
12.00 | CZYNNOŚCI HIGIENICZNO SANITARNE, PRZYGOTOWANIE DO LEŻAKOWANIA |
12.15 | LEŻAKOWANIE, SŁUCHANIE BAJEK, BAŚNI I MUZYKI RELAKSACYJNEJ |
14.00 | UBIERANIE SIĘ, CZYNNOŚCI HIGIENICZNO SANITARNE |
14.15 | PODWIECZOREK |
14.30 do 17.00 | ZABAWY SPONTANICZNE W KĄCIKACH ZAINTERESOWAŃ, TWORZENIE SYTUACJI ROZWIJAJĄCYCH INDYWIDUALNE ZDOLNOŚCI I ZAINTERESOWANIA DZIECI, SŁUCHANIE BAJEK, ZABAWY MUZYCZNO-RYTMICZNE, PRACE PORZĄDKOWE, ROZMOWY INDYWIDUALNE, ZABAWY W OGRODZIE PRZEDSZKOLNYM |
6.30 | ZABAWY PODEJMOWANE Z INICJATYWY DZIECI I WG ICH ZAINTERESOWAŃ, ZABAWY INSPIROWANE PRZEZ NAUCZYCIELA WSPIERAJĄCE INDYWIDUALNY ROZWÓJ DZIECKA. |
7.45 | CZYNNOŚCI PORZĄDKOWE, ĆWICZENIA PORANNE – ZAPOBIEGANIE WADOM POSTAWY, CZYNNOŚCI HIGIENICZNE PRZYGOTOWUJĄCE DO ŚNIADANIA. |
8.15 | ŚNIADANIE. |
8.45 | CZYNNOŚCI SAMOOBSŁUGOWE – MYCIE RĄK, ZĘBÓW, ITP. |
9.00 | ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE Z CAŁĄ GRUPĄ INSPIROWANE I KIEROWANE PRZEZ NAUCZYCIELA. |
10.00 | ZABAWY SPONTANICZNE Z WYKORZYSTANIEM KĄCIKÓW ZAINTERESOWAŃ, ZABAWY RUCHOWE W OGRODZIE PRZEDSZKOLNYM, SPACERY, OBSERWACJA PRZYRODY (PRZY SPRZYJAJĄCYCH WARUNKACH ATMOSFERYCZNYCH). |
11.15 | PRACE ORGANIZACYJNO – PORZĄDKOWE, CZYNNOŚCI SAMOOBSŁUGOWE W ŁAZIENCE, PRZYGOTOWANIE DO OBIADU. |
11.30 | OBIAD. |
12.00 | CZYNNOŚCI HIGIENICZNO – SANITARNE. |
12.15 | SŁUCHANIE BAJEK LUB MUZYKI RELAKSACYJNEJ, ZABAWY SWOBODNE, ZABAWY ZE ŚPIEWEM, ZABAWY DYDAKTYCZNE UTRWALAJĄCE UMIEJĘTNOŚCI DZIECI, ZABAWY W OGRODZIE. |
13.45 | CZYNNOŚCI HIGIENICZNO – SANITARNE. |
14.15 | PODWIECZOREK. |
OD 14.30 DO 17.00 | ZABAWY DOWOLNE ROZWIJAJĄCE WŁASNE ZAINTERESOWANIA ORAZ TWÓRCZE POSTAWY, ZABAWY MUZYCZNO – RYTMICZNE, ZABAWY KONSTRUKCYJNE, TEMATYCZNE; GRY I ZABAWY STOLIKOWE, PRACE PORZĄDKOWE. |